Vacature melkveehouderij Denemarken

  • A. Reijn van Dorst

    Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende baan in het buitenland voor minimaal 12 maanden en met goede verdiensten? Lees dan verder!

    Op ons moderne melkveebedrijf in Denemarken hebben wij een vacature vrij voor een allround, fulltime medewerker. De taken zullen in eerste instantie vooral zijn toespitst op het melken en de verzorging van het jongvee, maar kunnen bij gebleken geschiktheid en in overleg met jou, rekening houdende met jouw wensen en motivaties, naar verschillende kanten worden uitgebreid.

    Bij de baan zit een medewerkerswoning op 1 kilometer afstand van het bedrijf. Als er iets is zijn we dus altijd dichtbij, maar tegelijkertijd ben je in je vrije tijd ook echt vrij.

    Er is ook mogelijkheid om één keer in de week naar Deense les te gaan, maar dit is jouw eigen keuze.

    Ervaring in de sector is een pré. Reacties met cv en motivatie, uitgebreide vacature wordt dan toegezonden.

  • Bertus

    Beste Anita,

    Rian en ik hebben waarschijnlijk nog wel een weekend vrij om te komen helpen, voor niets!

    Wij hebben al een paar weekenden ervaring in het melken en verzorgen van (jong)vee.

    Graag lichten wij onze sollicitatie toe in een persoonlijk gesprek bij jullie in Denemarken.

    Met Vriendelijke groet,

    Bertus en Rian

  • Eelco Boulogne

    Geachte heer Van Drost,

    Zojuist heb ik uw oproep gelezen (wel wat laat gezien de datum van de oproep) en ben ik erg enthousiast. Minimaal 12 maanden is geen enkel probleem.

    U vraagt echter in eerste instantie iemand met ervaring, nou die heb ik niet echt. Wel heb ik bij een hoveniersbedrijf gewerkt en lijkt me werken op een melkveehouderij geweldig.

    Ik zou heel graag meer over de inhoud van de vacature horen. Natuurlijk alleen als u nog opzoek bent naar een aanpakker!

    Laat u mij weten hoe u er over denkt?

    Vriendelijke groeten van Eelco

  • thijmen schouten

    mijneer,

    ik wilde vragen of de vacature op jullie bedrijf nog open staat.

    vrgrt thijmen schouten.

  • aydin

    Beste mensen ,

    Ik ben Aydin en 27 jaar oud , als u mij een e mail kunt sturen , dan kan ik mij

    cv naar u toe mailen . Ik ben geiintereseerd in het baan in de melkveehouderij.

    Hier kan ik uw e mail niet vinden.

    Groetjes.

  • Anita

    Ben onzettend geinteresserd! wacht op antwoord.

    Met Vriendelijke Groeten

    Anita Vargiu

  • Victoria

    Good day.

    We are the couple from Latvia. (EU) 39 y.o, Andris and Victoria We have sean your add about the work at farm. We would be happy to do this job.

    We are healthy, honest,hardworking,non drinking people, with expiriens at working on the land . We would be glad to get this job, even if there is place only for one of us.

    You can always contact us by tel +371 26306725,ore by e-meil vikavitolina@e-apollo.lv

    Best wisches Andris ,Victoria

  • yarno

    Hallo,

    Heeft u mischien nog een vacature open staan?

    Ik zit nu Op de Mas in groningen en ben met de zomervakantie klaar. Ik kan goed melken insemineren en klauwbekappen. Heb vorige zomervakantie ook 7 week in denemarken geweest

    Mvg

    yarno Zomer Groningen

  • melanie

    Hallo,

    hebben jullie vanaf september 2012 toevallig ook iemand nodig?

    Mijn vriend en ik verhuizen dan naar Denemarken,

    en al hebben we geen ervaring in de boerderijwereld,

    hard werken kunnen we wel, en willen we ook zeker doen.

    Melanie

  • Anita Reijne van Dorst

    Hoi Yarno,

    Geheel toevallig kwam ik deze advertentie weer tegen en zie jouw reactie. Mocht je serieus interesse hebben, zoek me dan even op via facebook (ik vind het niet zo prettig om hier mijn emailadres achter te laten) - hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of we van de zomer extra handjes nodig gaan hebben, zou ik het prettig vinden om je gegevens achter de hand te houden en wellicht ken ik iemand anders die je hulp kan gebruiken.

    Groetjes, Anita Reijne van Dorst.