vakantiewerk in klein restaurant Dordogne Frankrijk

  • Xaviera

    Voor ons kleine, moderne, gezellige en druk bezochte restaurant in het toeristische middeleeuwse dorp Belvès (Dordogne) zijn wij opzoek naar een jonge duizend poot voor in de keuken en een serveerster.

    Kun jij zelfstandig en zowel in een (klein) team werken en heb je geen bezwaar tegen horeca uren.

    Ben je gemotiveerd en op zoek naar een leuke vakantiebaan in Frankrijk dan ben jij de persoon die we zoeken.

    Verblijfaccommodatie zorgen wij voor.

    Salaris in overleg. (vakantiebaan)

    Franse taal is niet vereist, wel handig.(Nederlandse jonge eigenaren)

    We zijn op zoek naar 1 à 2 personen. ( dus ben jij handig in de keuken en je vriendin in de bediening is dit de ideale vakantie baan voor jullie)

    Het gaat om de periode juni tot en met augustus 2011. (eventueel uitrekbaar)

    Tevens is ons restaurant aangesloten bij Kenwerk, dus ook ideaal stageadres voor school.

    Ben je geïnteresseerd mail dan je motivatie en je pasfoto naar: info@restaurantlenvers.com

    Voor een indruk kun je een kijkje nemen op onze website www.restaurant-lenvers.com

  • Hessel_bijdeleij@hotmail.com

    Hallo,

    Ik -hessel 19 j/o- vond op internet een vraag naar werknemers in o.a. de keuken,

    Ik zou zeer graag bij u in Dordogne komen werken.

    ik heb net mijn Havo diploma gehaald en heb ervaring met vakantiewerk als bloembolpeller in Noord-Holland

    en tevens diverse stages waaronder ouderenzorg en werk als bakkersjongen.

    Ik zou woensdag al kunnen beginnen en hoop op minstens 2 weken werk.

    Ik kijk uit naar uw reactie,

    M.v.g: Hessel HW bij de Leij, leeuwarden.

    ps: mijn telefoon nummer: 06 22881292