Winter VAKANTIEWERK in Noorwegen (skigebied)

  • Gerald

    "Medewerker schoonmaak / bediening gezocht!"

    Klein, landelijk gelegen hotel in Noorwegen zoekt per 1 december 2011 voor de duur van 4 maanden een jonge man of vrouw om diverse werkzaamheden te verrichten.

    Het gaat met name om schoonmaakwerkzaamheden alsmede ondersteuning in de bediening . Ideale baan om je oriëntatie- of stageperiode te combineren met skiplezier in Noorwegen! Verwachte inzet: tussen de 4 en 10 uur per dag. Dat geeft dus mogelijkheden om zelf te gaan skiën.

    Een leuk klein hotel met een klein en enthousiast team dat temidden van diverse skigebieden ligt, waaronder het grootste van Noorwegen, Trysilfjellet. Een plaats waar je zowel kunt skiën als werkervaring op kunt doen. Na positieve afronding geven wij een duidelijke referentie mee.

    Wat vragen wij?

    Allereerst een korte en bondige sollicitatiebrief voorzien van motivatie en een pasfoto.

    Voorts een positieve instelling, geen 9 tot 5 mentaliteit en de bereidheid e.e.a. in de horeca te leren.

    Heb je al ervaring dan is dat voor jou en voor ons mooi meegenomen…

    Het lijkt ons handig om eigen vervoer te hebben i.v.m. het rijden naar de diverse skigebieden, die allen op minimaal 15 km afstand liggen. Er zal namelijk niemand zijn die je op je eigen tijden kan vervoeren.

    Een betrouwbare jonge man of vrouw die van aanpakken weet.

    Bij gebleken geschiktheid start het werk op 1 december 2011 en duurt voort tot 1 april 2012.

    In overleg is de gebruikelijke vrije tijd in te plannen en is een periode af te spreken dat eventueel een kort bezoek aan Nederland wordt afgelegd. Dit laatste zal in principe niet mogelijk zijn in de maanden februari en maart 2012.

    Sollicitatiebrieven graag voor 20 augustus in te zenden per e-mail of per fax.

    Wat bieden wij?

    In ieder geval KOST en INWONING in het hotel alsmede een kleine beloning van NOK 2.000,- per maand. Bij aanmelding EN persoonlijke inschrijving in Trysil voor 1 okoktober 2011 bieden wij tevens een SKIPAS aan voor het gehele seizoen. Bij latere inschrijving bieden wij een bijdrage aan een seizoenspas van NOK 2.000,-.

    Je dient in het bezit te zijn van een rijbewijs B en zo mogelijk een auto zodat je, in overleg, zelf kunt gaan skiën of snowboarden!

    Bedrijfsinformatie

    Klein, landelijk gelegen hotel in Noorwegen. Het hotel is gelegen temidden van diverse skigebieden. Vanaf medio november tot ver in april zijn de pistes open en kan er geskied worden. Een leuk hotel met een klein en enthousiast team (Nederlanders) dat temidden van diverse skigebieden ligt, waaronder het grootste van Noorwegen, Trysilfjellet. Een plaats waar je zowel kunt skiën als werkervaring op kunt doen.

    Aanvullende eisen/extra informatie

    Kennis van de Engelse taal is een vereiste, je moet je in ieder geval in 1 buitenlandse taal verstaanbara kunnen maken. Als je de Noorse taal beheerst dan is dat zeker een pré.

  • Lesley

    Hallo

    Als jullie nog op zoek waren naar personeel voldoe ik aan alle criteria voor de job.

    Ik weet dat ik niet bij de eerste ben maar ik zou jullie meer dan van dienst kunnen zijn.

    Ik heb een diploma van opvoeder en schilderen decoratie.

  • kim en mitza

    Goedenavond Gerald,

    Wij hebben de post met deze geweldige vacature te laat opgemerkt, waardoor wij nu werkzaam zijn in een skigebied in Italië.

    Werken in Noorwegen is altijd al een van onze dromen geweest en wij vragen ons af wat de mogelijkheden zijn voor aankomende zomer of het winterseizoen van 2012/2013.

    Natuurlijk begrijpen we dat het winterseizoen 2012/2013 nog erg ver weg is, maar wij zouden het fijn vinden eventueel contact te onderhouden.

    Met vriendelijke groet,

    Kim & Mitza

  • niels

    Hallo,zoeken jullie voor aankomende winter nog mensen in jullie hotel 2012/2013?

    Wilt u mij terug mailen als.mogelijk is!mvg niels

  • ronald

    goedemiddag, bent u ook dit seizoen opzoen naar een vakantiewerker? ik beheers de noorse taal ook en voldoe aan alle criteria.

    gr ronald