Matrix Chersonissos zoekt personeel !!

  • Michaelis Boudonas

    Club Matrix, de grootste en nieuwste discotheek in Chersonissos Kreta is voor de zomer 2012 op zoek naar:

    -Barpersoneel

    -Personeel promotieteam

    Heb jij zin om ons team deze zomer te versterken? Kijk dan voor uitgebreide info op marktplaats (zoekwoord chersonissos)

    Yassou

    Michaelis

  • jeffrey oehlers

    Beste Michaelis.

    Wij willen u graag de gelegenheid geven om kennis te maken met…….

    DANCE-FORCE ENTERTAINMENT!

    Dance-force entertainment is een jong, professioneel en dynamische evenementenbureau die zijn focus legt op de interesse van zijn klanten en hun doelgroep op gebied van feesten- en evenementen organiseren.

    Samen met de klant bedenken wij een unieke en passend concept voor een spetterende avond die zeker zal aanslaan bij uw doelgroep. Wij gaan verder waar andere niet durven en/of kunnen gaan.

    Een huidig concept een nieuw jasje geven of juist een iets heel nieuws u bepaald het wij geven u de tools.

    Dance-force heeft onder andere meegewerkt en deelgenomen aan grote projecten in het binnen en buitenland en bekende televisie programma’s in Nederland zoals: So you think you can dance, The ultimate dance battle, Idols, Hollands got talent.

    Wat bieden wij?

    Dance-force entertainment verzorgd in de entertainment en horeca branche voor personeel, shows, thema’s en daarnaast ook de styling daarvan. Met een eigen stijl van entertainment en creatief bedenken van concepten haalt Dance-force entertainment een last van uw organisatie en verzorgen wij voor een continuïteit van geslaagde avonden die niemand ooit zal vergeten. Dance-force entertainment levert professionele dansers, hostess, entertainers, gogo-dansers, choreografen, proppers, en eventueel mensen die ook ervaring hebben in de horeca branche. Dit alles voor een schappelijke prijs (in overleg).

    Wij horen graag van u.

    Tot een spoedige samenwerking!

    Jeffrey Oehlers & Wesly Kuils

  • Joyce Buuron

    Geachte heer/ mevrouw,

    Ik ben erg geinteresseerd in een vakantiebaantje in het buitenland.

    De vacature spreekt me erg aan en het lijkt me een hele leuke uitdaging/ ervaring om deel uit te mogen maken van het team.

    Ik zou graag willen weten hoe en waar ik kan solliciteren en hier meer informatie over kan krijgen.

    Ik hoop van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Joyce Buuron

  • Michaelis Boudonas

    De vacature staat ook op www.chersonissos.nl. Daar staat adres waar de sollicitatie heen gezonden kan worden.

  • Gloria

    Hoihoi,

    Zoeken jullie nog mensen voor de maand augustus?

    Graag een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Gloria Michiels

    Michaelis Boudonas Schreef:

    ——————————————————-

    > Club Matrix, de grootste en nieuwste discotheek in

    > Chersonissos Kreta is voor de zomer 2012 op zoek

    > naar:

    >

    > -Barpersoneel

    >

    > -Personeel promotieteam

    >

    > Heb jij zin om ons team deze zomer te versterken?

    > Kijk dan voor uitgebreide info op marktplaats

    > (zoekwoord chersonissos)

    >

    > Yassou

    >

    > Michaelis