ANIMATIE-WERK in buitenland

  • ¡Está Bien!

    Werving en selectie ¡Está Bien! is op zoek naar mensen voor het werken in diverse 4 & 5 sterren hotels in Spanje, Griekenland, Cyprus, Italië, Turkije etc.

    Vul snel je cv in op onze website!

    Wij regelen oa Kost en inwoning, vliegtickets (tot 300euro vergoeding), een geweldige baan, verzekeringen (tijdens je werk)

    Alle sollicitatiegesprekken zijn “gewoon” in het Nederlands. Meld je snel aan op onze website zodat wij een afspraak met je kunnen maken.

    Sollicitatiegesprekken vinden plaats in Amersfoort.

    Samenwerken met vriend of vriendin- geen probleem! Korte baantjes (vakantiebanen) geen probleem! Langdurige contracten (onbepaalde tijd) geen probleem!

    Liever eerst een “online cursus” met diploma kan geregeld worden! Vraag er naar!

    Wij zijn het enige bedrijf dat zich al bijna 10 jaar met het werven en selecteren van animators bezig houden!!

    Wij rekenen als enige géén inschrijfgeld! Wij brengen géén kosten in rekening!!

    Maak dus snel een afspraak, dan zien wij jou straks werken bij één van onze klanten ergens in de wereld.

    www.estabien.net

  • Tim de Smet

    Geachte,

    Na het lezen van de mail ben ik erg enthousiast over het werk dat jullie aanbieden.

    Ik ben 16 jaar en werk al ruim anderhalf jaar in de horeca en heb vorige zomer zeilkamp gegeven in Nederland.

    Volgend jaar doe ik eind examen Havo en wil daarna een opleiding binnen het hotel/toerisme gaan volgen en dit lijkt me een erg goede ervaring.

    Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Tim de Smet