3 weken een B&B runnen in Brabantse stad/ kost en inwoning!

  • Luus

    Hou je er van om mensen in de watten te leggen? Ben je zelfstandig, heb je horeca ervaring en wil je een aantal weken (3) even op jezelf wonen en werken?

    Dan is dit de leukste vakantiebaan in de zomer van 2013! Het gaat om de eerste 3 weken van Juli.

    Mail even als je interesse hebt.

  • Marijke

    Beste mensen,

    Ik ben Marijke, 23 jaar en ik hoop in juni af te studeren. Voor de zomer ben ik nog op zoek naar vakantiewerk, omdat ik vanaf oktober een paar maanden op reis wil.

    Werken in een bed&breakfast lijkt me erg leuk. Daarnaast is kost en inwoning voor mij ideaal omdat ik deze zomer weer even bij mijn ouders ga wonen. Ik ben mijn zelfstandigheid erg gewend, dus het lijkt me leuk om drie weken in Brabant te werken. Ik heb ervaring in huishoudelijke verzorging (thuiszorg) en heb ook enige horeca ervaring. Ik maak het mensen graag naar de zin, en zou later zelf ook graag een bed&breakfast runnen. Dit lijkt me een mooie gelegenheid om te kijken of ik het echt leuk vind.

    Graag zou ik nog wel graag willen weten wat precies de werkzaamheden zijn, wat de omvang van de b&b is en of er nog andere mensen zijn waarmee ik samen zou werken. Zouden jullie mij nog wat meer informatie kunnen geven?

    Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,

    Marijke Luring

  • Inge

    Dag Luus, op welk e-mailadres kan ik mailen? gr. Inge

  • Leonie

    Hoi Luus,

    Wat een super leuke optie, dit klinkt als muziek in mijn oren. Mijn droom is om later ooit zelf een B&B of iets in die trant op te zetten en was al een tijdje op zoek naar een dergelijke gelegenheid. Ik, leonie 22 jaar oud, werk zelf al bijna 2 jaar in de horeca in een theater waar ik graag de bezoekers een leuk avondje uit wil geven. De eerste 3 weken van juli ben ik volledig beschikbaar. Als jullie nog meer van mij willen weten schroom niet.

    Ik hoop van jullie te horen,

    Groetjes, leonie